ملاقاتهای مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم وپاسخگوئی مسئولان است

تاریخ ارسال : 1403/03/23

ملاقاتهای مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم وپاسخگوئی مسئولان است

ملاقاتهای مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم وپاسخگوئی مسئولان است

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: برگزاری یکروزه ملاقات عمومی درهر هفته وروز های سه شنبه و دیدار چهره به چهره با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی مهندس سروری بیان کرد:ملاقاتهای مردمی با ارباب رجوع هاکه سعی شده به طور منظم درهرهفته برگزار شود، مسائل و مشکلات مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجعه کنندگان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: ارباب رجوع ها دردیدارحضوری مشکلات خود را بدون واسطه بیان می نمایند وبسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بابیان اینکه ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای مدیران ومعاونین بنیاد مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

مهندس سروری یادآور شد: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و به خاطر اهمیت این موضوع، به معاونین و مدیران شهرستان ها هم توصیه شده است.

گفتنی است در این دیدارهای حضوری هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز ضمن شنیدن مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.

 

موضوع خبر :
  • ملاقاتهای
  • مردمی فرصتی
  • برای
  • بیان
  • مشکلات
  • مردم
  • وپاسخگوئی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد ملاقاتهای مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم وپاسخگوئی مسئولان است چیست؟

سوال: