دیدار حضوری با مردم فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات آنان است

تاریخ ارسال : 1403/02/04

دیدار حضوری با مردم فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات آنان است

دیدار حضوری با مردم فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات آنان است

 

 

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در ملاقات چهره به چهره با مردم وارباب رجوع ها گفت: دیدار حضوری وملاقات های عمومی فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی،امروز سه شنبه  چهارم اردیبهشت ماه همانند هفته های گذشته مدیرکل بنیاد مسکن استان با چندین نفر ازارباب رجوع های بنیاد مسکن ضمن دیدار حضوری ازنزدیک به مسائل ومشکلات آنان آشنا ودستور رسیدگی جهت حل مشکلاتشان دستورمساعد لازم و قانونی را صادرنمودند.

مهندس حجت اله سروری در این دیداروظیفه ذاتی مسئولین را تلاش برای حل مشکلات و کاهش دغدغه های مردم  بیان کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری ملاقات عمومی درهرهفته درجهت حل بخشی از مشکلات اساسی مردم شریف می باشد.

وی با بیان اینکه، آسیب شناسی مشکلات یکی از ویژگی های برنامه های ملاقات مردمی است، تاکید کرد: توجه به خواسته به حق و قانونی مردم وظیفه ماست چرا که مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است وکاربرای مردباید با مشارکت خود مردم انجام گردد.

سروری خاطر نشان کرد: لازم است مجموعه ادارات و سازمان های ونهادهای دولتی چه دراستان وچه درشهرستان ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند و با پیگیرهای لازم اغلب مشکلات مراجعین در این ملاقات ها رفع بشود که علاوه بررضایتمندی مردم رضایت پروردگار متعال رادر پی خواهد داشت واین کار امری خداپسندانه وخیرخواهانه است.

درپایان گفتنی است،رفتار مناسب همراه با گشاده‌رويي در برخورد با مراجعه‌كنندگان، رعايت ادب و نزاكت در گفتار و ايجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، رعايت عدالت و نوبت در ارائه خدمات ومعطل نكردن مراجعه‌كنندگان،از معيارهاي ارزيابي كارمندان ادارات و سازمان‌هاست.

 

موضوع خبر :
  • دیدار
  • حضوری
  • با
  • مردم
  • فرصتی
  • برای
  • بیان
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار حضوری با مردم فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات آنان است چیست؟

سوال: