سرپرست بنیاد مسکن شهرستان شبستر منصوب شد

تاریخ ارسال : 1403/02/04

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان شبستر منصوب شد

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان شبستر منصوب شد

 

مهندس مهدی وفاداربه عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان شبسترمنصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی،مهندس حجت اله سروری بعد از ظهر شنبه در جلسه با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شبستربا تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در تمامی حوزه‌ها، خدمت و کار صادقانه برای مردم را نوعی عبادت توصیف کرد و از همکاران خواست تا از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را ببرند.

وی با تاکید بر انجام وظایف قانونی و محوله به بنیاد، خواستار تسریع در ارائه خدمات به مردم شدند و گفت: شناسایی و پیگیری جذب اعتبارات تکمیلی اقشار کم درآمد در خصوص ساخت واحدهای مسکونی روستایی و همچنین انجام تعهدات برنامه‌های شهرستان در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس سروری با اشاره به اینکه تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهم امروزه در دستگاه‌های دولتی است، ادامه داد: با توجه به ارتباط زیاد بنیاد مسکن با اقشار مختلف مردم در سطح شهرها و روستاها این اصل باید در این نهاد بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد وکارهای عمرانی درروستاها با مشارکت مردم اجرا شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه تغییرات در مدیریت، سازمان‌ها و نهادها را از یکنواختی خارج می‌کند، افزود: بنیاد مسکن با اینکه یک نهاد بوده ولی در امورات خود کاملاً حرفه‌ای است.

در پایان این جلسه با حضور آقای مطهری فرماندارشهرستان شبستر وحاج آقا صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن استان طی حکمی ازسوی مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آقای مهندس مهدی وفاداربعنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان شبستر منصوب وازتلاش های چندین ساله مدیر اسبق آقای مهندس عادل فیضی طی دوران تصدی مدیریت با اعطای لوح سپاس تشکر و قدردانی شد.

 

موضوع خبر :
  • سرپرست
  • بنیاد
  • مسکن
  • شهرستان
  • شبستر
  • منصوب شد
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد سرپرست بنیاد مسکن شهرستان شبستر منصوب شد چیست؟

سوال: